20 ایده تزئین آشپزخانه کوچک
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


بزرگتر همیشه بهتر نیست ، به خصوص وقتی ما در حال آشپزخانه صحبت می کنیم. آشپزخانه های کوچک معمولاً مکانهای کاری کارآمدتر از اتاقهای بزرگ هستند. فضا و طراحی خوب منحصر به یک آشپزخانه بزرگ نیستند. تنها ایده هایی برای تزئین آشپزخانه کوچک کوچک که فضای کوچک شما را منظم ، کاربردی و زیبا نگه می دارد.

اگر بتوانید آشپزخانه خود را سازماندهی کنید ، می توانید زندگی خود را سامان دهید. - لوئیس پاریش

ما ایده های تزئینی آشپزخانه کوچک را با هم ارائه کرده ایم که با راه حل های خوب طراحی ، موارد زیر را حل می کنند. سه شکایت رایج در مورد آشپزخانه کوچک ، درهم و برهمی ، کمبود فضای ضد و یک آشپزخانه تاریک است.

کلفت
درهم و برهمی معمولاً یک عارضه جانبی نداشتن فضای کافی است. غالباً ، ذخیره سازی بیشتر راه حل نیست - ساده سازی و از بین بردن آشپزخانه شما است. کابینت ها و زیر شلوارهای خود را (به ویژه قسمت پشتی) پشت سر بگذارید و هر چیزی را که مدتی از آن استفاده نکرده اید ، اهدا کنید یا به او بدهید. از خود بپرسید که آیا واقعاً به ابزاری برای سوراخ کردن گیلاس یا برش تخم مرغ احتیاج دارید. هنگامی که کابینت ها را پاک کردید ، با ذخیره کردن وسایلی که باعث ایجاد اختلال در بینایی می شوند ، پیشخوان ها را پاک کنید.


کمبود فضای شمارنده
شما فضای مجازی را بازیابی کرده اید ، اما آیا هنوز احساس می کنید که کافی نیست؟ این یک مسئله مشترک است ما ایده هایی برای به حداکثر رساندن (و حتی اضافه کردن) فضای خاموش بیشتر به آشپزخانه کوچک شما ، از جمله ترفندی برای تبدیل سینک شما به تخته برش (تصویر بالا).
آشپزخانه تاریک
اتاق های تاریک احساس کوچکتر شدن می کنند ، بنابراین دیوارهای خود را با یک کت رنگ تازه در سایه روشن روشن کنید. اگر عاشق کابینت های غنی و تاریک خود هستید ، انواع مختلفی از نور را اضافه کنید. برای روشن تر کردن محل کار و برجسته کردن کابینت ها از روشنایی زیر کابینت استفاده کنید. نورپردازی خوب ، بدون توجه به رنگ ، باعث می شود آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد. برخی از ایده های روشنایی زیر را امتحان کنید:

چراغ های نوار LED را به قفسه ها و زیر کابینت های خود اضافه کنید تا فضای پیشخوان خود را روشن کنید. به سادگی پوست کنده ، چوب و وصل کنید.
لامپ های لامپ رشته ای را با آخرین نسخه های کارآمد در انرژی جایگزین کنید.
چراغهای آویز را که می توان بر روی سیستم های روشنایی مسیر موجود چسباند ، انتخاب کنید تا نورپردازی اتاق شما لایه بندی شود.
وسایل نوری منسوخ را جایگزین کنید.
یک آینه را به یک دیوار آشپزخانه اضافه کنید یا یک تصویر بک گرانددار را برای بازتاب نور در نظر بگیرید.
ایده های تزئین آشپزخانه کوچک که به راحتی قابل اجرا هستند:
قفسه های قابلمه
ابزار آشپزی ذخیره سازی دیوار
مبلمان مخفی
فضای شمارنده بیشتر
قفسه اضافی


1. قفسه های قابلمه
در حالی که بیشتر آشپزخانه های کوچک فضای مورد نیاز برای قفسه های قابلمه بزرگ و مستطیلی را ندارند ، گزینه هایی برای فضاهای کوچکتر وجود دارد. قفسه های قابلمه مجبور نیستند از سقف آویزان شوند. بعضی از آنها می توانند مانند دیوار گیره در بالا دیوار نصب شوند.
2. ابزار آشپزی دیوار ذخیره سازی
از بعضی از شلوغ ترین آشپزخانه های رستوران که از سخت افزار دیواری و قفسه های دیواری برای انبار ظروف استفاده می کنند ، الهام بگیرید. برخی از ایده ها برای ذخیره وسایل و وسایل روی دیوار:

قفسه های مخصوص ظروف را آویزان کنید. یک نوار ساده با چند قلاب می تواند ابزارهایی را با یک حلقه یا سوراخ در آنها نگه دارد. سبد هایی وجود دارد که می توانید برای نگه داشتن وسایل کوچکتر روی قفسه آویزان شوید
یک گیره را بکشید و آویزان کنید و از آن برای آویز کردن وسایل خود استفاده کنید. موارد مرتب شده بر اساس رنگ یا استفاده را نگه دارید.
برای ذخیره چاقوها و کوزه های ادویه از آهنرباهای دیواری استفاده کنید.
3. مبلمان مخفی
برای به حداکثر رساندن کارآیی آشپزخانه کوچک خود از یک روش خلاقانه استفاده کنید. راه هایی برای ایجاد فضای چند منظوره با وسایل مبلمان کاربردی بیابید که مفید هستند اما می توانند به راحتی از دسترس خارج شوند. برخی از ایده ها عبارتند از:

صندلی های نوار پشتی که می توانند از بین بروند.
کابینت یا میزهای کوچک آشپزخانه.
میزهای سقفی ، دیوارهای نصب شده یا تخته های برش.
4. فضای شمارنده بیشتر
اگر هدف شما ایجاد فضای آشپزخانه معاصر است ، یکی از مهمترین عناصر طراحی پیشخوان آشپزخانه های مینیمالیستی و بدون استفاده است. این نه تنها مدرن به نظر می رسد ، بلکه باعث می شود فضای پیشخوان افزایش یابد ، تهیه و طبخ آن راحت تر می شود. اولین قدم ، کنار گذاشتن تمام وسایل کوچک و وسایل آشپزخانه است. برخی از ایده های دیگر برای افزایش فضای پیشخوان عبارتند از:

یک آشپزخانه سرامیکی با مشخصات کم. آشپزخانه های برقی امروزی براق و مدرن هستند. آنها مزایای دیگری دارند که تقریباً از پیشخوان ها غافل می شوند ، بنابراین می توانید در هنگام استفاده ، تخته برش یا وسایل دیگری را روی آن قرار دهید.
یک پوشش آشپزخانه اگر دامنه بنزین دارید ، می توانید برای آن یک کاور خریداری کنید تا در صورت عدم استفاده بتوانید با خیال راحت روی اجاق گاز خود کار کنید. برخی از پوشش ها به صورت سطوح بلوک قصاب چوب هستند.
یک بلوک قصابی یا چرخ دستی به عنوان فضای خاموش اضافی. یکی را با چرخ بخرید ، یا خود را به مجموعه اضافه کنید تا در صورت عدم استفاده بتوانید آن را از حالت خارج کنید. برای یک نوار صبحانه فوری ، چند عدد مدفوع ساده به بلوک قصاب خود اضافه کنید.

5. قفسه اضافی
مکانهایی را برای اضافه کردن قفسه برای ذخیره اضافی پیدا کنید. یک ردیف قفسه باریک ، که به یک جزیره آشپزخانه اضافه شده است ، می تواند برای کتابهای آشپزی مناسب باشد. به دنبال مکان های اضافی از جمله گوشه ها یا پیشخوان باشید.

امیدواریم این پست الهام بخش شما باشد تا آشپزخانه کوچک خود را تازه تر کنید. ایده مورد علاقه شما برای تزئین آشپزخانه کوچک چیست؟





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: